به سایت شرکت مبتکران عصر نوین پاسارگاد (مانا) خوش آمدید

تاریخچه کمپانی APC

APC – تاریخچه نوآوری شرکت APC در صنعت زیرساخت فیزیکی فناوری اطلاعات.

برای نزدیک به چهار دهه ، APC به نماد استاندارد صنعت زیرساخت های قابل اعتماد انرژی و فیزیکی فناوری اطلاعات تبدیل شده است. اکنون نام APC در بخشهای کوچک و بزرگ فناوری اطلاعات بعنوان تولید کننده UPS و تجهیزات زیرساخت دیتا سنتر  ( Infrastruxture Data Center ) شناخته شده است.

، تاریخچه نوآوری ما محصولات APC این شرکت را با توجه به زیرساختها ، مدیریت و راهکارهای امنیتی داده محافظت از سازمانها در سراسر جهان ، به کانون توجهات جهانی مبدل ساخته است.

شرکت آمریکایی APC با تأسیس در تحقیق و توسعه برق خورشیدی در سال 1981 تاسیس شد. APC توسط سه مهندس برق الکترونیک از دانشگاه MIT تشکیل شد و سپس در سال 1986 یک مرکز تولید مستقر در رود آیلند افتتاح کرد. این شرکت همچنین در آن سال اولین UPS خود را به نام AT450  تولید كرد كه جایزه PC Magazine ‘Editor’s Choice’ را دریافت كرد. در سال 1988 ، سهام APC برای تجارت عمومی در دسترس قرار گرفت.

APC در سال 1989 با معرفی نرم افزار PowerChute® برنده جایزه شد ، APC همچنان محصولات برتري مانند Smart-UPS® را كه هم اكنون به عنوان بهترین انتخاب بمنظور حفاظت از شبكه دیتا و تجهیزات مخابراتی و کامچیوتری شناخته مي شود را معرفي كرد.

در طول دهه 1990 کمپانی APC با 155 محصول جدید مانند SurgeArrest® وارد بازارهای دیگر شد. Matrix-UPS® ، اولین یو پی اس ماژولار صنعت ؛ نسل جدیدی از Smart-UPS ؛ اولین مدل های Back-UPS Pro® و Symmetra® Power Array ™ که انقلابی در صنعت یو پی اس های ماژولار  Modular UPS با قابلیت redundancy, scalability and serviceability  را  ایجاد کرد. این تحولات محصول ، افتتاح دو مرکز تولید بین المللی (گالوی ، ایرلند در سال 1994 و فیلیپین در سال 1996) ، و همچنین خرید شرکت های افزایش سیستم و Silcon A / S ، درآمد سالانه APC را از مرز یک میلیارد دلار در 1998 به ثبت رساند.

APC در سال 2001 ، قابلیت های شبکه پهنای باند خود را بیشتر گسترش داد. در سال 2002 ، APC PowerStruXure introduced ، اولین قطعه زیرساخت فیزیکی حیاتی شبکه (NCPI) را معرفی کرد که انقلابی در مدیریت توان مرکز داده ایجاد کرد. در همان سال ، این شرکت به فهرست NASDAQ-100 معرفی شد ، لیستی از 100 سهام بزرگ غیر مالی بازاردر سال 2003 ، InfraStruXure اولین بار ارائه شد. این نیرو ، خنک کننده ، رک ها ، مدیریت و خدمات را در یک راه حل باز ، سازگار و یکپارچه ادغام کرد و نزدیک به 20 جایزه در سراسر جهان کسب کرد.

تولید اولین پاور بانک TravelPower ™ Case – اولین مورد جهان با قابلیت شارژ خود دستگاه نیز یکی دیگر از محصولات APC که با موفقیت فوری معرفی شد. خط تولید InfraStruXure در سال 2004 با سیستم های خنک کننده Cooling و تولید برق در محل گسترش یافت. در همان سال ، APC بیش از 100 جایزه در سراسر جهان به دلیل محصولات و برتری تجاری کسب کرد.

APC با تکیه بر موفقیت PowerStruXure از سال 2002 ، و پس از به دست آوردن Netbotz ، یک شرکت فنی برای حل امنیت فیزیکی تجهیزات فناوری اطلاعات و دیتا سنتر تلاش می کرد ، در ادامه پیشنهادات کلی NCPI خود را گسترش داد و به APC اجازه داد تا تخصص صنعت انرژی را به گروه های مدیریت و امنیت گسترش دهد.

در 14 فوریه 2007 ، APC توسط کمپانی اشنایدر الکتریک خریداری شد ، یک شرکت چند ملیتی اروپایی که به دلیل تخصص در زمینه مدیریت انرژی و اتوماسیون در سطح جهان شناخته می شود. این امر منجر به تأسیس واحد تجاری Critical Power & Cooling Services (CPCS) شد که اکنون شامل مارک های APC و MGE UPS Systems می باشد.